понедельник, 16 января 2017 г.

Модуль 4. Формуюче оцінювання в проектому навчанні Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: - познайомитися із Інтернет-сервісами для спільної роботи із документами; - детально попрацювати над формами оцінювання та ознайомитися із новими інструментами для визначення навчальних досягнень учнів; - удосконалити цілі та основні запитання дослідження відповідно до визначених в межах проекту критеріїв; - створити презентацію основних ідей навчальної теми. Дистанційні засоби оцінення мають як особливості, так і недоліки. Не кожна програма може слугувати універсальною формою для здійснення поточного контролю рівня знань. Мої здобутки:

Модуль 4. Формуюче оцінювання в проектому навчанні

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
- познайомитися із Інтернет-сервісами для спільної роботи із документами;
- детально попрацювати над формами оцінювання та ознайомитися із новими інструментами для визначення навчальних досягнень учнів;
- удосконалити цілі та основні запитання дослідження відповідно до визначених в межах проекту критеріїв;
- створити презентацію основних ідей навчальної теми.

Дистанційні засоби оцінення  мають як особливості, так і недоліки. Не кожна програма може слугувати універсальною формою для здійснення поточного контролю рівня знань.

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
- познайомитися із Інтернет-сервісами для спільної роботи із документами;
- детально попрацювати над формами оцінювання та ознайомитися із новими інструментами для визначення навчальних досягнень учнів;
- удосконалити цілі та основні запитання дослідження відповідно до визначених в межах проекту критеріїв;
- створити презентацію основних ідей навчальної теми.

Дистанційні засоби оцінення  мають як особливості, так і недоліки. Не кожна програма може слугувати універсальною формою для здійснення поточного контролю рівня знань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий